Monday 17 February 2014

Results for Challenge #92 - Circles

Hi Girls!!

You are really so creative!!! Thank you for all the amazing entries.
Our Design Team decided that the winner is

OLGA!!!!!

Witajcie dzieczyny!!

Jesteście niesamowicie kreatywne! Dziękujemy za wszystkie cudowne prace.
Nasz Design Team zdecydował, że zwycięzcą będzie:

OLGA!!!



Congratulations Olga!!
 Here's the banner for you!!!

Gratulacje Olga!!
Oto bannerek dla Ciebie!!





And the great COLD COUNTRY 6x6 PAD COLLECTION goes to....

26 - Mandarynkowa !!!

A pad Cold Country 6x6 wędruje do:

26 - Mandarynkowa!!




So please contact Tusia (tusia@7dotsstudio.com) to get your prize.

Thank you for playing with us!!!

Skontaktuj się proszę z Tusią (tusia@7dotsstudio.com), by otrzymać nagrodę.

Dziękuję, że bawiłyście się z nami!!!





2 comments:

  1. to już? wyniki?? a ja sie przymierzałam właśnie do klejenia i zastanawiałam sie gdszie to wyzwanie było... eh.. spoźialska

    ReplyDelete
  2. Ha! Kibicowałam tej energetycznej pracy Olgi! :D Strasznie fajnie, że ją wytypowałyście ;)

    (...no i pierwszy raz coś wygrałam! dzięki! <3)

    ReplyDelete